Oferta

Obsługa informatyczna Proactive Care:

Usługa Jeton Proactive Care (Proactive Care) – oferuje zintegrowany zestaw usług proaktywnych i reaktywnych, których celem jest poprawa dostępności i wydajności infrastruktury IT opartej o architekturę konwergentną klienta.
Jeśli klient wymaga jeszcze większej personalizacji usługi bądź pomocy technicznej, może rozszerzyć usługę Jeton Proactive Care, kupując następujące dodatkowe opcje serwisowe:

  • Spersonalizowana pomoc techniczna
  • Poprawa dostępności i wydajności
  • Szczegółowa optymalizacja oprogramowania
  • Personalizowane usługi techniczne

Outsourcing it:

Nasze rozwiązania outsourcingowe ułatwiają klientom prowadzenie działań zwiększających ich przewagę konkurencyjną oraz obniżenie kosztów operacyjnych i wydatków inwestycyjnych.
Nasze rozwiązania outsourcingowe dotyczą:

  • utrzymania i obsługi procesów w obszarze ICT
  • dostawy infrastruktury w modelu usługowym (IaaS – Infrastructure as a Service)
  • udostępnienia oprogramowania (SaaS – Software as a Service)
  • nadzoru i monitorowania sieci ICT z centrum zarządzania sieci w układzie 7/24 (NOC – Network Operation Center)
  • dużego wyboru rozwiązań opartych na przetwarzaniu w chmurze (Cloud Computing)

Automatyzacja procesów biznesowych:

Automatyzacja procesów biznesowych zapewnia najwyższą efektywność, elastyczność oraz optymalne wykorzystanie zasobów firmy.
Konkurencyjne zarządzanie powinno być oparte na modelu procesowym, w którym wszystkie następujące po sobie czynności w firmie są zdefiniowane, zoptymalizowane i, przede wszystkim, znane pracownikom, kontrolowane i mierzone.
Dopiero automatyzacja procesów biznesowych zapewnia najwyższą efektywność, elastyczność oraz optymalne wykorzystanie zasobów.

  • Spersonalizowana pomoc techniczna
  • Poprawa dostępności i wydajności
  • Szczegółowa optymalizacja oprogramowania
  • Personalizowane usługi techniczne

Outsourcing it:

Nasze rozwiązania outsourcingowe ułatwiają klientom prowadzenie działań zwiększających ich przewagę konkurencyjną oraz obniżenie kosztów operacyjnych i wydatków inwestycyjnych.
Nasze rozwiązania outsourcingowe dotyczą:

  • utrzymania i obsługi procesów w obszarze ICT
  • dostawy infrastruktury w modelu usługowym (IaaS – Infrastructure as a Service)
  • udostępnienia oprogramowania (SaaS – Software as a Service)
  • nadzoru i monitorowania sieci ICT z centrum zarządzania sieci w układzie 7/24 (NOC – Network Operation Center)
  • dużego wyboru rozwiązań opartych na przetwarzaniu w chmurze (Cloud Computing)

Obsługa informatyczna Proactive Care:

Usługa Jeton Proactive Care (Proactive Care) – oferuje zintegrowany zestaw usług proaktywnych i reaktywnych, których celem jest poprawa dostępności i wydajności infrastruktury IT opartej o architekturę konwergentną klienta.
Jeśli klient wymaga jeszcze większej personalizacji usługi bądź pomocy technicznej, może rozszerzyć usługę Jeton Proactive Care, kupując następujące dodatkowe opcje serwisowe:

  • Spersonalizowana pomoc techniczna
  • Poprawa dostępności i wydajności
  • Szczegółowa optymalizacja oprogramowania
  • Personalizowane usługi techniczne

Outsourcing it:

Nasze rozwiązania outsourcingowe ułatwiają klientom prowadzenie działań zwiększających ich przewagę konkurencyjną oraz obniżenie kosztów operacyjnych i wydatków inwestycyjnych.
Nasze rozwiązania outsourcingowe dotyczą:

  • utrzymania i obsługi procesów w obszarze ICT
  • dostawy infrastruktury w modelu usługowym (IaaS – Infrastructure as a Service)
  • udostępnienia oprogramowania (SaaS – Software as a Service)
  • nadzoru i monitorowania sieci ICT z centrum zarządzania sieci w układzie 7/24 (NOC – Network Operation Center)
  • dużego wyboru rozwiązań opartych na przetwarzaniu w chmurze (Cloud Computing)

Kontakt

Piękne & stylowe strony

Tworzymy piękne, przyjazne dla użytkownika strony internetowe, a nasi klienci są z nich zachwceni. Zapisz się na listę szczęśliwych klientów!